Desszertben is Evidens!
2019. június 26. írta: AirChef

Desszertben is Evidens!

65881929_404110343535134_8343737656319934464_n.jpg

Mi kell még egy jó étteremnek a felejthetetlen ételeken kívül? Magyar Zoltán az Evidens Bistroban elmondta. Két dolgot emelt ki: a jó desszerteket és a jó marketing kommunikációt.

 

A nyár az éttermek számára is egy újabb fordulópont. Egyértelműen és visszavonhatatlanul eljött ezen szezon gyümölcseinek és zöldségeinek ideje. Többek között az eper, az áfonya, a megy és a cseresznye könnyű és hűsítő ételek megalkotására sarkalja a gasztronómia szereplőit is. Magyar Barbara cukrász is újabbnál újabb ötletekkel állt elő, hiszen az Evidens Bistroban már nem először kérték fel a desszertpálya finomságainak elkészítésére. Ez két dolog miatt sem meglepő: egyrészt Magyar Zoltán (Evidens Bistro tulajdonosa) lányaként nem esett messze az almaként a fájától; másrészt pedig saját útját járva a szakmában, nemsokára a Costes Downtown csapatát fogja erősíteni.

65110411_2362877327283035_1890887462624952320_n.jpg

- Vendéglátós családból csöppentél, vagy inkább nőttel bele a szakmába. Honnan a desszertek szeretete?

- Valójában tényleg belenőttem a szakmába, kis túlzással azt is mondhatom, hogy karonülő korom óta vendéglátós vagyok. Ebben éltem, és ezek voltak a mindennapjaim. Igazából 11 éves korom óta foglalkozom ezzel, akkor sütöttem meg az első süteményemet.

- Adja magát a kérdés, hogy miért nem szakács lettél?

- Eleinte az akartam lenni, de ahogy cseperedtem, rájöttem, hogy engem az édesség sokkal jobban érdekel, és ez az én világom. Midig és mindenhol rendeltem desszertet, még akkor is, ha már teleettem magam, mert egyszerűen imádom. Ezért ebbe az irányba mentem el, és elvégeztem a megfelelő iskolákat.

- Hol kezdtél el dolgozni?

- Az első munkahelyem a Gerbeaud volt, aztán utána kimentem külföldre egy termelői üzembe dolgozni. Ez teljesen tudatos volt, mert meg akartam tanulni, milyen az, amikor nagyon nagyban kell dolgozni. Aztán Finnországba kerültem egy iskolába, tanultam és desszerteket készítettem. Itt tényleg kiélhettem magam, mivel Finnországban nincs túl nagy hagyománya a desszerteknek. Ezért azt mondák, ők igazából nem adnak nekem semmilyen receptet, hanem csináljak bármit. Ez egy nagyon jó időszak volt. Miután hazajöttem és befejeztem az iskolát, elhelyezkedtem a Corinthia Hotelben, ahol megint csak rengeteget tudtam tanulni. Most pedig egy újabb nagy lépés jön a szakmai életemben, mivel a Costes Downtown-ban fogok dolgozni.

- Hogy jött az ötlet, hogy az Evidens Bisroba a te desszertjeid kerüljenek étlapra?

- Miközben tanultam és dolgoztam, édesapámnak sokszor készítettem desszerteket otthon. Volt egy olyan, ami annyira ízlett neki, hogy azt mondta, felteszi az étlapra. Onnantól megbeszéltük, ha kell és szükség van rám, akkor segíteni neki Bistroban.

- Mi az a desszert, amivel most előrukkol az Evidens Bistro?

- Az első, amit készítettem tulajdonképpen egy panna cotta mangó géllel, mangó szivacs piskótával, tonkababbal és kókuszkaviárral. Ez az első nyári desszertünk, de már rengeteg ötletem van a következőkre is, és nemsokára azokról is tájékoztatjuk a vendégeket. Csak előzetesben: nagyon szeretném például beletenni az egyikbe az uborkát, mert akár mentával, akár lime-mal nagyon jól mutat egy gyönyörű zöld tányéron szervírozva. Alapvetően nekem nagyon tetszik, ha a desszertekbe megjelennek a zöldségek, és biztos nálunk is lesz rá példa. Én úgy vagyok a desszertekkel, hogy mindenképp kell valami kis csavar bele, ezért tettem bele a desszertünkbe a tonkababot is. De szoktam használni virágokat, levendulát, de rózsavízzel is készítettem már. A különleges alapanyagok tesznek egy desszertet műalkotássá!

65046392_468786647270777_5077283803576139776_n.jpg

- Te vagy az ötletgazdája a desszerteknek, be is tanítod a konyhán, hiszen a Costes miatt nem lesz időd állandóan itt tartózkodni. Ezek szerint a szabadnapodat fogod az Evidens konyháján tölteni?

- Valószínűleg ez pontosan így lesz. De nem baj, hiszen imádom a szakmám, imádom az édesapám és a Bistrot is!

64912724_2357847837595293_4172259509122629632_n.jpg

Magyar Zoltán elmondta, hogy rendkívül büszke a lányára, hiszen olyan csodálatos desszertekkel ajándékozza meg, amiket talán még ő maga sem tudna elkészíteni. Fontosnak tartja azt, hogy az étterem úgy, ahogy ételeiben, úgy desszertjeiben is a legmagasabb minőséget képviselje, és a desszertpálya a lánya kezében a legjobb helyen van.62369978_2334850283228382_8154301286141919232_n.jpg

Az Evidens Bistro 2013 nyarán nyitott, és ahogy már a törzsvendégek és rajongók megszokták, folyamatosan tájékoztatva vannak a legújabb hírekről, az új ételekről, étlapokról, és számos meglepetésről, amivel kedveskednek vendégeiknek. Ennek fontos része, hogy Magyar Zoltán már a kezdeteket megelőzően együtt dolgozik a Aero Marketing csapatával, akik teljes szolgáltatás-csomagjukkal rendkívüli módon megkönnyítik az étterem kommunikációját. Hozzáfűzte, ahogy a Bistro, úgy a marketing cég is kivirágzott, azóta többszörösére duzzadt, és nem csak velük, hanem számos multinacionális céggel, gasztronómiai vállalkozással dolgoznak együtt. Zoli szavaival élve: Óriási dolog az, hogy a munka ezen része teljesen lekerült a válláról, és egy megbízható, minden igényét kielégítő, professzionális céggel dolgozhat.

64578488_2342048539175223_4857688297599664128_n.jpg

Fotó: Aero Marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://airchef.blog.hu/api/trackback/id/tr6314912912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása