A Dreher nagy bejelentést tett.
2019. február 13. írta: AirChef

A Dreher nagy bejelentést tett.

Soha nem tapasztalt termékfejlesztést vittek végbe a Dreher márka háza táján!

 

A Dreher Sörgyár 1854-es alapítása óta rengeteg minden történt. Mint Magyarország egyik vezető sörgyártó vállalata, mely éves szinten 440 millió korsóval veszi ki részét a sörfogyasztásból, egyértelműen a piac meghatározó résztvevője. Ki ne ismerné, az Aranyászokat, a Kozel-t, vagy éppen az Asahi-t? Viszont a sörgyár zászlóshajója egyértelműen a Dreher! Ez az a termék, ami komoly tradíciókon nyugszik, és a fogyasztók által legkedveltebb és legismertebb termék. A mostani bejelentés óriási lépés a gyár, és még inkább a brand életében, hiszen olyan fejlesztést hajtottak végre, amire hosszú ideje nem volt példa. Ahhoz a termékhez nyúltak hozzá, amit már mindenki ismer és szeret, viszont az innováció elkerülhetetlenné vált. Minden cég életében vannak mérföldkövek, és ugyanez igaz a márkákra is. 2019-ben a Dreher sör megújulásának lehetünk tanúi, amin közel fél évig dolgoztak a szakemberek, és olyannyira körültekintően végezték el a munkát, ami csakis jó irányba lendítheti a márkát. Ez a lépés szerves része annak a stratégiának, amit tavaly nyáron kezdett el a sörgyár, mikor is bevezették az Asahi Super Dry-t, majd azt követően a Peroni-t, és idén azt is tapasztalhattuk, hogy a Kozel márka újul meg. Ennek az útnak a lényege nem más, mint egy prémium portfólió létrehozása, mely előtérbe került a cég életében.

51858150_601128383684704_4134276648012873728_n.jpg

Wilheim Gábor marketingigazgató elmondta, hogy: Ha a Dreher márkával kapcsolatban történik egy jelentős változás, az nem csak a gyárnak fontos, hanem az egész magyar sörpiacnak. A változás nem más, mint a Dreher Classik megújulása – ugyanis a Dreher Classik-ot, ezentúl Dreher Gold néven forgalmazzák. A márka prémium kategóriásként jelentős pozícióban van, viszont a középkategóriát kedvelő fogyasztók is nagyon szeretik. Ezért ha a legnagyobb volumenben előállított fajtához nyúlnak hozzá, ott egy roppant kényes egyensúlynak kell megfelelni. A lényege, hogy ezt úgy  tették meg, hogy megfeleljenek a legújabb fogyasztói igényeknek, viszont megtartsák a tradíciókat is.

52700540_327817351195397_7716825319054770176_n.jpg

A fejlesztések alatt számos fogyasztói tesztet végeztek, kialakították a belső- és külső megújulás megfelelő stratégiáját. A termék korsóban való megjelenése egyértelművé  teszi az új Gold nevet is, hiszen egy mélyebb és aranyló szín köszön ránk, melynek koronája a selymes hab, ami kifejezetten kedves a sörfogyasztóknak. A belső változtatás legfontosabb eleme, hogy a receptúrából kihagyják a kukoricagrízt, ezért mostantól tisztán árpamalátából, komlóból, és kristálytiszta vízből főzik a terméket. A Dreher Gold-ban meg tudták tartani mindazt a jót, amit a fogyasztók régóta szeretnek, és létre tudták hozni azt a kellemes ízvilágot, ami sokak számára még inkább pozitív megvilágításba helyezi a terméket. Egy nagyon harmonikus, frissességet nyújtó, kellemesen karakteres, egyértelműen komlós ízjegyeket felvonultató sört alkottak! Az igazán csúszós Dreher Gold a maga 5% alkoholtartalmával kifejezetten szerethető, és a sörfogyasztók széles igényeinek még inkább megfelelő termék.

52838811_596959774050773_1649415227193688064_n.jpg

Külső megjelenésében nagymértékben nem tér el a megszokott csomagolástól, viszont az új design sokkal megkülönböztethetőbb, mint a korábbi. Az új csomagoláson keresztül, egy tradicionális, viszont stílusos márka mutatja magát. Visszahozták a tradíciókat úgy, hogy a csomagoláson megjelenő ikon - mely teljes mértékig szimbolizálja a márka mondanivalóját - fő helyre került: a fehér körben lévő háromszög jelzi a klasszikus sörfőzés alapjait, az árpamalátát, a komlót, és a kristálytiszta vizet; a körülötte lévő fehér kör pedig a sörfőző mesterek szaktudását szimbolizálják. A Dreher Gold-ban meg tudták tartani mindazt a jót, amit a fogyasztók régóta szeretnek.

51960904_414268709379669_5623532686472642560_n.jpg

A sajtótájékoztatón kiemelték, hogy a márka megújulása nem fog az árképzésben megnyilvánulni, ezáltal a fogyasztók a megszokott árfekvésben, viszont egy sokkal szerethetőbb termékkel találkozhatnak a polcokon és a korsókban. A terméket szélesebb körben is szeretnék megismertetni, és elérni olyan fogyasztókat is, akik eddig máshogy ismerték a márkát. Ahogy ők fogalmaznak: Annyi a világ, amennyit beletöltesz!

Fotó : Dreher , Airchef

A bejegyzés trackback címe:

https://airchef.blog.hu/api/trackback/id/tr5514625302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása